Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Ja, alle prijzen die op chiimera.nl vermeld staan zijn inclusief BTW.
Hoeveel verzendkosten betaal ik binnen Nederland?
- Wij hanteren géén verzendkosten binnen Nederland
Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen via e-mail?
Het kan voorkomen dat e-mailbevestigingen in de spam/ongewenste inbox terechtkomen. Check daarom altijd deze inbox. Heb je de e-mail niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wat is de levertijd?
- Vóór 15:00 besteld = dezelfde dag verzonden.
- Binnen Nederland is de standaardlevering 2 – 3 dagen.
Kan ik items ruilen?
Ruilen via de online shop is helaas niet mogelijk. Je kan wel het product binnen 30 dagen retour sturen, zodra jouw retourzending is verwerkt ontvang je binnen een week de terugbetaling. Breng je pakket naar een DHL of POSTNL punt en plaats vervolgens een nieuwe bestelling in de online shop.
Wie levert mijn pakket?
In Nederland werken we samen met:
- DHL
- PostNL
Hoe maak ik gebruik van het herroepingsrecht?
Wettelijk gezien mag je jouw aankoop binnen 14 dagen zonder opgaven van een reden naar ons terug sturen. We willen je hier graag langer de tijd voor geven en daarom is onze retourtermijn verlengd naar 30 dagen. Je mag ook eerst binnen 30 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat je van de aankoop wenst af te zien. Vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen.
Wanneer je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, kun je het modelformulier via deze link downloaden.
Heb je vragen over hoe je jouw bestelling kunt retourneren dan kun je kijken bij onze veelgestelde vragen over retourneren.
Heb ik de originele verpakking nodig voor mijn retourzending?
Heb je de originele verpakking niet meer? Géén Probleem! Het product hoeft niet in de originele verpakking te zitten, maar dient wel netjes verpakt te worden.
Hoe kan ik betalen?
Wij bieden 4 betaalopties:
- iDeal
- PayPal
- Klarna (afterpay)
- Creditcard
iDeal
Met iDEAL betaal je direct voor je bestelling via online bankieren van een van de deelnemende banken.
Je betaalt in een paar stappen:
1. Selecteer iDEAL als betaalwijze tijdens het afrekenen
2. Selecteer je bank in de lijst
3. Je wordt doorgestuurd naar online bankieren van je bank waar je inlogt zoals je gewend bent
4. Bevestig je betaling. Omdat je betalingsgegevens al zijn ingevoerd, hoef je ze niet in te vullen
5. Je bank toont direct een betalingsbevestiging
6. Je gaat terug naar chiimera.nl en je aankoop en betaling zijn voltooid!
Kan ik ook achteraf betalen?
Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Maak gebruik van alle functies van MyKlarna door in te loggen op klarna.nl met het e-mailadres wat je hebt opgegeven bij je bestelling of download de Klarna app.
Waarom wordt mijn aankoop die ik achteraf wil betalen (via Klarna) niet goedgekeurd?
Klarna voert voor alle bestellingen een check uit. Voor vragen over de achteraf betaling of de bestelling via Klarna die niet wordt goedgekeurd, neem je contact op met Klarna via 020-8082852 of de chat via http://www.klarna.nl/klantenservice. Klarna is 24/7 bereikbaar van maandag t/m vrijdag. Meer informatie vind je op www.klarna.nl.
Krijg ik mijn betaalde verzendkosten terug als ik mijn bestelling retourneer?
Als je de volledige bestelling retour zendt, dan ontvang je de verzendkosten terug. Als je één of meerdere producten houdt, dan worden de verzendkosten niet teruggestort.
Hoe lang duurt een terugbetaling na het verwerken van mijn retourzending?
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zo snel mogelijk. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Doorgaans staat het bedrag na ontvangst en verwerking binnen 1 week op de rekening waarmee je hebt betaald.